sistemul de case al școlii Clearmont a stârnit un intens dezbateri în cadrul întâlnirii lunare a Consiliului SCSD#3, desfășurată miercuri, 11 decembrie, la care a participat un public numeros de părinți și membri ai comunității.
Întâlnirea consiliului și reacțiile comunității
În cadrul ședinței, opt persoane au intervenit pentru a-și exprima nemulțumirile legate de sistemul de case introdus anul trecut. Comentariile s-au concentrat pe impactul asupra elevilor și pe transparența deciziilor.
- Kelly Betz – mamă a doi elevi și absolventă a școlii Clearmont, a subliniat că „sistemul de case are copii pentru care nu funcționează”.
- Amy Vineyard – alumnă și mamă, a apreciat sistemul pentru elevii din învățământul primar, dar a criticat punctajul utilizat în case pentru liceeni.
- Sam Olson – părintele unei eleve, a descris sistemul ca pe „un cult” și a solicitat opționalitatea acestuia, similară cu activitățile extracurriculare.
- Cindy Miller – a anunțat retragerea copilului său din școală, invocând schimbările negative ale sistemului de case.
- Katie Fennema – a susținut argumentele lui Miller și a cerut clarificări suplimentare din partea conducerii.
Toți acești vorbitori au cerut un forum public pentru a discuta sistemul de case și pentru a elimina „lucrurile ascunse în spatele ușilor”.
Apărarea sistemului de case
În ciuda criticilor, sistemul de case a găsit susținători în rândul personalului și al elevilor. Natalie Stoll, lider de casă, a descris beneficiile pentru coeziunea grupului și motivația elevilor. Jesse Holland, elev al școlii Clearmont, a afirmat că sistemul îi ajută să se implice mai activ în viața școlii.
Următorii pași și sesiunea de ascultare
Consiliul a programat o sesiune de ascultare pe 17 decembrie, ora 19:30, în sala de sport a școlii Clearmont, pentru a colecta opinii suplimentare despre sistemul de case. Participanții sunt încurajați să vină, să se informeze și să își exprime punctele de vedere.
În concluzie, discuția despre sistemul de case continuă să mobilizeze părinții și cadrele didactice ale școlii Clearmont. Rămâne esențial ca toți cei interesați să urmărească evoluțiile și să participe la viitoarele întâlniri pentru a contribui la decizii informate.
